Valószínűleg mindannyiunk szekrényének mélyén rejtőzik egy olyan céglogós bögre, póló illetve esernyő, amit eddig még egyszer sem használtunk, vagy egy olyan év végén kapott ajándék, amelyről azt sem tudtuk, hogy micsoda, ezért szinte egyből a szemetesben landolt.
Nos, ez leginkább annak tudható be, hogy a legtöbb cégvezető hajlamos elfeledkezni arról, hogy a céges karácsonyi ajándék kiválasztása nem csupán abból áll, hogy összedobálunk néhány terméket, ellátjuk saját logóval, majd azokat átadjuk.
Ahhoz, hogy felejthetetlenné tudjuk tenni az ügyfeleink karácsonyát, pontosan meg kell határozni, hogy kinek adjuk az ajándékot. Ha tudjuk például egy bizonyos személyről, hogy imádja a kávékülönlegességeket, akkor jó ötlet lehet egy egyedi kávéválogatást tartalmazó céges karácsonyi ajándékcsomag választása.
Arra viszont mindenképpen ügyeljünk, hogy kerüljük azokat az ajándékokat, amelyekkel túlzottan bizalmaskodónak tűnnénk! Ezzel ugyanis pont az ellenkezőjét érjük el annak, mint amit szeretnénk.
A minőség rendkívül fontos tényező
Az az ajándék, amit választunk az ügyfeleink számára, nagyon sokat elmond nekik magáról a cégről és a mentalitásunkról, mondhatjuk úgy is, hogy hírvívőnkként szolgál. Így nagyon figyelnünk kell arra, hogy mindig, mindenből prémium minőséget válasszuk.
Érdemes az olyan webshopok kínálatában kutakodni, mint amilyen például az ajandekcsomagom.hu is, ahol akár több ezres mennyiségben is rendelhetők az előre összeválogatott illetve az igényeinknek leginkább megfelelő, egyedileg összeállított céges karácsonyi ajándékcsomagok.
Válasszuk az arany középutat a céges karácsonyi ajándék értékét illetően!
Ha túl olcsó ajándékot választunk, akkor az leértékeli a vállalkozásunkat. A túl drága ajándéktól pedig a címzett úgy érezheti, hogy a lekötelezettünk, és azt vélheti, hogy az adósunkká akarjuk tenni, vagy rosszabb esetben egy nemtelen gesztust szeretnénk vele kompenzálni.
Ezért a cikk befejezéseképpen arra szeretnénk mindenkit ösztönözni, hogy próbálja meg megtalálni az arany középutat az ajándék értékét illetően, ami nagyjából 10 és 20 ezer forint között van valahol. De persze ez attól függően változhat, hogy milyen kapcsolatban vagyunk a partnerrel, illetve milyen minőségű az együttműködésünk.